Widgets Magazine
Results 1 to 20 of 22

Thread: hi, im new

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    Young Bol ctate's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    2
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default hi, im new

    well, i've been reading for a while... finally decided to join and post

  2. #2
    HCR Veterano
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    St. Louis, MO (314)
    Posts
    4,477
    Thanks
    217
    Thanked 1,067 Times in 464 Posts

    Default

    HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!! Definitely a top ten post!
    God's glory alone!

  3. #3
    HCR Veterano btate0121's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Manassas, VA (NVA)
    Posts
    3,020
    Thanks
    654
    Thanked 757 Times in 359 Posts

    Default

    it's my long lost brotha numsee!!!! BROTHA... where have you been!?!

    LOL

    dude.. you gonna start a war man.. don't lemme get started!!!

    Edit

    LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL.

    don't think i said it enough the first time around.. CLASSIC! LOL

  4. #4
    HCR Veterano clayfilms's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    brooklyn
    Posts
    2,902
    Thanks
    710
    Thanked 1,362 Times in 646 Posts

    Default

    lol
    "It is the teaching of Scripture that the Lord enriches the liberal and leaves the miserly to find out that withholding tendeth to poverty." -Spurgeon

  5. #5
    HCR Veterano elboogietheservant's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    In the Spirit on the Lord's day!
    Posts
    1,321
    Thanks
    826
    Thanked 720 Times in 362 Posts

    Default

    Quote Originally Posted by btate0121 View Post
    it's my long lost brotha numsee!!!! BROTHA... where have you been!?!

    LOL

    dude.. you gonna start a war man.. don't lemme get started!!!

    Edit

    LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL.

    don't think i said it enough the first time around.. CLASSIC! LOL
    BWA HAHAHA HHAHAHAHAHA

    Dude.... did I read this right!!!!

    Did you just say NUMSEE from Eddie Murphy's old school movie "The Golden Child"

    AHAHAHHAHAHHAHAH

    That was the best part of that 1980 something movie That part and ...

    I WAAANNTTT THE KNIIVE........PLEAAASSSEE!
    "LORD- Spend Me like money in Your hands!!!" ~Tom Zukowski

  6. #6
    Super Moderator
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    10,987
    Thanks
    4,001
    Thanked 4,731 Times in 2,199 Posts

    Default

    welcome brother!

    you are a good looking man... no homo

  7. #7
    HCR Veterano thankfull's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    maryland
    Posts
    3,775
    Thanks
    2,832
    Thanked 988 Times in 601 Posts

    Default

    lol!
    You have multiplied, O Lord my God, your wondrous deeds and your thoughts toward us; none can compare with you! I will proclaim and tell of them,
    yet they are more than can be told. Psalm 40:5

  8. #8
    HCR Ole' Head The_Expositor's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Baltimore, MD
    Posts
    8,319
    Thanks
    2,413
    Thanked 4,721 Times in 1,645 Posts

    Default

    Wow. This is one of the funniest things I've seen in some time...

    Phil, you're hilarious, bro!!!
    "He who hates, disguises it with his lips, and lays up deceit within himself; When he speaks kindly, do not believ him, for there are seven abominations in his heart." Proverbs 26

  9. #9
    HCR Veterano WhyMe's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Arizona
    Posts
    2,844
    Thanks
    785
    Thanked 928 Times in 550 Posts

    Default

    Why does it got to be ctate, why can't it be btide? Why the pride of wanting to have your name first?




    j/p ... that's some funny stuff!
    I donít deserve it, Iím worthless, but treated as perfect
    I sin more than I wanna, but my sins are a goner
    I was lost, but redeemed, then adopted and cleaned
    WhyMe? WhyMe? ~ Trip Lee

  10. #10
    HCR Ole' Head CHRISTion's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Sacramento
    Posts
    5,765
    Thanks
    2,575
    Thanked 1,932 Times in 1,023 Posts

    Default

    Quote Originally Posted by phil View Post
    welcome brother!

    you are a good looking man... no homo
    This post almost made me spit up the water I was drinking. WOW... funny stuff C-Tizz

    btw, just in case you were gonna try and pull and okey doke and not let us know it was you for real, we would've known after seeing Ctate post and misspell every other word
    Album is *NOW* available! Go Visit www.Christionmuzik.com to buy/listen or email (web design courtesy of Rodney Solomon)

  11. #11
    HCR Veterano
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Ensenada, Baja California, Mexico
    Posts
    3,952
    Thanks
    346
    Thanked 1,097 Times in 511 Posts

    Default

    Yo, phil.... now you mos def like Vanilla Ice.... trying to get some fans of the Black community... LOL...

  12. #12
    HCR Veterano savedbygracealone's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    4,307
    Thanks
    2,138
    Thanked 1,362 Times in 565 Posts

    Default

    this is absolutely hilarious. classic!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •